У січні 2018 випала нагода дешево помандрувати, були дешеві квитки у WizzAir напрямком Киів — Дортмунд. Спланували поїздку, прорахували як і куди їхати і де ночувати. Вирішили, що дешевше буде взяти машину в прокаті і таким чином бути більш мобільними та захопити більше цікавих місць. Забронювали все заздалегідь, житло, автомобіль. Прорахували всі можливі затрати.

План подорожі вийшов таким:

День 1. Виліт з Києва, переліт пізно вечором до Дортмунду. Ночівля в готелі у центрі міста
День 2. Аренда автомобіля та дорога у Дюссельдорф через 3 замки
День 3. Прогулянка Дюссельдорфом, подорож до Кельну
День 4. День у Кельні
День 5. Довга дорога до Люксембурга та 2 чудові замки. День у Люксембурзі. Нічне повернення до Кельну з заїздом у Бонн
День 6. Повернення машини у Дортмунді і прогулянка цим містом до відльоту


День 1.

Одразу після роботи вирушили до аеропорту Жуляни. Встигли на останні хвилини реєстрації на рейс. Долетіли без затримок, у Дортмунді довелося бігти бо автобуси до міста ходять один раз на годину, а нам треба було встигнути перехопити ключі від житла. На контролі зустріли дівчину за нашого рейсу яка розмовляє німецькою і теж поспішала на цей бус, впали їй на хвоста)))

Бус з аеропорту до міста Дортмунд коштував 8.50€

Ключі від готелю нам видали у піцерії, що знаходилася в тому ж будинку. Готель був цілком комфортний, з телевізором та кухнею 🙂

Поїли ще Київської їжі, подивилися якісь німецькі фільми по ТВ (пишу як є), та повлягалися.


День 2.

Ранком перехопили що залишилося з вечора, зібрали речі і пішли через місто до компанії прокату автомобілів.

Прокат Авто

Компанія називається Enterprise® — довго вагалися між різними компаніями проте ця вийшла найвигіднішою з відповідними умовами.

Заздалегідь обрали машинку економічну але комфортну (не саме дешеве що було). Умови яким мала відповідати прокатна компанія:

  • Страхування, воно включене у всіх компаніях
  • Відповідний кілометраж. Ми підрахували що нам треба проїхати до 800 км.
  • Дозвіл на виїзд у іншу країну Євросоюзу. У даному випадку довелося доплачувати по 4€ за кожен день.
  • Нормальні умови залогу та низька собівартість прокату.

Умови компанії нам підійшли, але що до залогу у всіх компаніях в Європі прописано, що має бути з собою кредитна картка з необхідним відкритим кредитним лімітом. За машину мали заморозити десь 900€ це наче франшиза на страховий випадок. Або можна купити розширену страховку і цього вже не треба. Я був дійсно шокований коли менеджер сказала нам, що залог не потрібен оскільки ми забронювали машину заздалегідь онлайн на сайті… Ще одна умова, яка майже у всіх прокатах — це повний бак, тобто береш з повним і повертаєш з повним.

Довелося трохи зачекати оскільки машину мили після повернення. Машини у прокатних компаніях зазвичай нові, не знаю достовірно чому так, але думаю що їх беруть у лізинг чи продають після гарантійного терміну. Мабуть так зручніше.

Отже нам дістався Opel Corsa 16-го року випуску, машинці майже рік. Пробіг був десь біля 25000 кілометрів і у сервісній книжці ще жодного запису про ТО. Комплектація не максимальна але є всі підігріви чого тільки можна забажати))) Гамнітола із синхронізацією з телефоном але без навігації, клімат контроль, круїз контроль (ми не змогли розібратися як його включити але лімітатор швидкості використовували увесь час)

Замок Бройх (Schloss Broich)

Сезон не туристичний, тому подивилися на стіни замку з двору. Зберігся не погано або добре відреставрували.

На території замку дуже гарний парк. Не погане місце для прогулянки.

Замок Ландсберг (Schloss Landsberg)

Цей замок був наступним на шляху до Дюссельдорфу. Він розташований на пагорбі, оточений лісом, дуже гарний стан.

Після того як ми там вже все обшарили, до нас вийшов охоронець і сказав, що вхід взагалі-то зачинений і в замку проходить якийсь семінар… 

Поїхали до наступного.

Замок Ліннеп (Schloss Linnep)

Переходив з рук одних можновладців до інших, в наш час в ньому мешкає якийсь політичний діяч з родиною. Дуже гарне розташування, омивається річкою і взагалі дуже гарно.

Дорога в Дюссельдорф

До речі до більшості замків під’їзд недоступний тому довелося залишати автомобіль деінде. Одним із таких місць став паркінг якогось аграрного супермаркету біля якого, дерева були обвішані стрічками і відерцями )))

Düsseldorf

Road to DüsseldorfПриїхавши до міста довго шукали де запаркувати автомобіль щоб не порушувати правила паркування. Знайшли непогане місце в 10ти хвилинах пішки від готелю. Потім довго гуляли по околицях, повечеряли у тайській кухні, порції здоровенні і замовив щось таке гостреньке що аж плакав)

Знову гуляли деякими центральними вуличками, дивилися нічне місто.


День 3.

Дюссельдорф (Düsseldorf)

Ранком поснідавши пішли знову до центра Дюссельдорфу, наробив багато знімків, архітектура просто шокуюча. Далі ціла туча фото:

Експозиція ретро автомобілів у Дюссельдорфі (The Classic Remise Düsseldorf)

Трохи спонтанним рішенням було далі податися в музей ретро машин. В Укрїні такого точно не побачити. Колекційні автомобілі у відмінному стані ще й у такій кількості що очі розбігалися.

Замок Бенрат (Schloss Benrath)

Після експозиції подалися до Кельну по дорозі заїхали до якогось маєтка, замком його важко назвати, таке собі невелике приміщення зі здоровеннім парком.

Від Дюссельдорфу до Кельну їхати не дуже далеко, тому ще до сутінок ми прибули до апартаментів, з готелем у центрі міста нам виходило дорого тому знайшли непоганий будинок за містом на Airbnb, взяли його на 3 ночі. Хата була супер, обладнана всім необхідним.

Після заселення трохи пошвендявши по хаті, вирушили в Кельн гуляти нічним центром.


День 4.

Кельн (Cologne)

Ще в вечорі доїхали до міста, з паркінгом вночі проблем немає, там є заборона на паркування (наприклад з 9 до 18) яка відміняється якщо проплачене в паркоматі або після зазначеного часу. Запаркувалися неподалік центру і пішли гуляти. Ранком продовжили гуляти по центру, місто гарне.

Головний собор міста (Кельнський собор, нім. Kölner Dom) відвідали майже в першу чергу з ранку. Нижче кілька фото собору. Розміри просто вражають, як і кількість архітектурних деталей!


День 5.

Дорога

 

Далі буде…